Trobades organitzades des d’Escoles Verdes

Des del programa Escoles Verdes han realitzat una sèrie de trobades per a les llars d’infants, els centres d’educació primària i els d’educació secundària.

Les trobades seran al Prat de Llobregat, on es troba l’exposició Menja, Actua, Impacta.

L’alimentació serà la temàtica de la trobada, a través de la qual es reflexionarà i es realitzaran diferents activitats adreçades a cada nivell educatiu.

La Trobada Territorial de les Escoles Bressol es realitzarà el proper 2 d’abril de 2022, i per inscriure-us-hi ho heu de fer a través d’aquest FORMULARI. A més, si voleu certificar, ho podeu fer inscrivint-vos a la següent ACTIVITAT. El programa és el següent:

Per a l’Educació Primària el programa promou el Fòrum Baix Llobregat Primària, que se celebrarà el 4 de maig de 2022. La proposta és la de realitzar un mercat d’intercanvi d’experiències, pel que demanen la preparació d’un pòster (mínim mida A2) que ha de respondre les preguntes:

• Títol de l’acció

• Perquè ho fem? – A quina necessitat global o local respon l’acció? Com va sorgir la iniciativa? De qui?

• Quins contextos treballem? – Contextos que desenvolupa l’acció.

• Qui ho fem? – Qui desenvolupa l’acció?

• Com ho fem? – En què consisteix l’acció?

• Fotografies

A la proposta poden assistir-hi fins a dos professors i 4-6 alumnes. Es pot realitzar la inscripció fins el 22 d’abril a través d’aquest FORMULARI. El programa, tant per a alumnes com per a docents, és el següent:

El Fòrum Baix Llobregat Secundària serà una setmana més tard, l’11 de maig, en el mateix espai. La dinàmica serà molt semblant a la de primària, amb un mercat d’intercanvi d’experiències on haurem de dur un pòster que respongui les mateixes preguntes. Les persones que poden assistir-hi són també fins a 2 docents i 4-6 alumnes i podeu realitzar la vostra inscripció des d’ara i fins el 29 d’abril al següent ENLLAÇ.

El programa és el següent: