TOTORO 音楽 El musical

El Grup de Mestres de Música del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ha preparat un nou espectacle després d’haver de parar els darrers anys com a conseqüència de la pandèmia i ho fa amb un projecte molt ambiciós: TOTORO 音楽 El musical.

Aquest espectacle basat en el film El meu veí Totoro, de Hayao Miyazaki, compta amb la participació de les escoles Joan Juncadella, La Immaculada, La Guàrdia, La Vinyala i Sant Antoni, de Sant Vicenç dels Horts, El Solell, de La Palma de Cervelló, Sant Martí i Can Coll, de Torrelles de Llobregat i Castella, de Barcelona.

Com en altres edicions, l’espectacle no es limitarà únicament a la música, ni de bon tros. Es combinaran les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura. Les cançons, inspirades en la història de la pel·lícula animada japonesa, han estat escrites per l’alumnat de les escoles participants i compten amb melodies provinents també del Japó, amb l’estil anomenat J-Pop com a fil sobre el qual avançarà l’espectacle.

La representació es farà el dia 19 de maig de 2022 a les 14:30 al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat i comptarà amb la participació directa d’uns 300 alumnes que cantaran i ballaran al ritme dels instruments dels docents del Grup de Mestres de Música.

Aquí teniu el programa:

Us hi esperem!