Ronda de llibres 21-22: quarts de final (Escola Sant Martí B – Escola Jacint Verdaguer)

L’alumnat de 4t de l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà

Avui divendres 13 de maig ha estat el torn de l’eliminatòria de quarts de final que enfrontava la classe de 4tB de l’Escola Sant Martí de Torrelles, amb la classe de 4t de l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

L’eliminatòria ha estat molt competida, i tot i que al final ha estat l’alumnat de l’Escola Sant Martí de Torrelles el qui ha passat a la ronda de semifinals, volem fer un reconeixement per a l’Escola Jacint Verdaguer, que va ser el centre que més preguntes va encertar a la primera ronda (7).

Ens veiem a les semifinals! Us deixem el quadre a continuació: