Ronda de llibres 21-22: semifinals (Escola Sant Jordi – Escola Sant Martí)

L’alumnat de 4t de l’Escola Sant Jordi

Avui dilluns 16 de maig ha estat l’eliminatòria de semifinals que enfrontava la classe de 4t de l’Escola Sant Jordi, de Sant Vicenç dels Horts, amb la classe de 4tB de l’Escola Sant Martí, de Torrelles de Llobregat.

Ja es comença a notar que estem en rondes decisives –el guanyador d’avui era directament finalista, ni més, ni menys– i els nervis ja afloren a cada pregunta que es fa de la Ronda. Ha estat una eliminatòria molt competida, empatada gairebé tota l’estona, que s’ha acabat resolent a la pregunta del darrer llibre: l’Animalari de l’Enric Larreula. Al final ja tenim la primera classe finalista, que és l’alumnat de 4tB de l’Escola Sant Martí.

L’alumnat de 4tB de l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat

Moltes felicitats a ambdues escoles per fer-ho tan i tan bé! Demà més amb l’eliminatòria que enfronta l’alumnat de 4tA del mateix Sant Martí amb l’Escola Nova de Cervelló. Bona Ronda!