Sant Jordi 2023.

Us presentem diferents propostes i recursos relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

El Cesire:  “Llibre, roses, el drac, la princesa i Sant Jordi” .

Recursos i poemes

La fundació bromera amb el lema “Llegir per a estimar-nos” proposen diferents activitats per fomentar i impulsar la lectura.

Materials i idees per treballar amb l´alumnat d´aula d´acollida

Enguany, per celebrar Sant Jordi, des del Programa biblioteques escolars “puntedu”  proposen crear un acròstic amb títols de llibres de la LIJ. La paraula que trieu per a l’acròstic ha de tenir relació amb la diada de Sant Jordi. Un cop el tingueu, podeu fer una fotografia i publicar-la amb l’etiqueta #1acrosticpersantjordi23.

El passat 2 d’abril es va celebrer el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, en record i homenatge a Hans Christian Andersen. Una efemèride que va establir l’IBBY (International Board on Books for Young People) l’any 1967, amb l’esperit d’inspirar amor pels llibres entre els infants i els joves.  Enguany l’IBBY Grècia ha dissenyat la campanya, que porta per lema: Soc un llibre, llegeix-me! Que podeu trobar aquí i en format pEl L’hem traduït al català per a tots vosaltres!

Us podeu descarregar el material de la campanya d’aquest any si voleu decorar les vostres escoles, biblioteques, aules, llocs de treball, les vostres cases… el mes d’abril és el mes del llibre per excel·lència!

També podeu compartir-lo a les xarxes gravant als vostres infants, amics, companys, a vosaltres mateixos… recitant el poema de l’autor grec Vagelis Ilopoulos. Un repte per a persones atrevides.

Si ho feu recordeu etiquetar:

@Ibbycat_Consell
#DiaInternacionaldelLIJ