Ronda de llibres 21-22: vuitens de final (Santa Maria de Cervelló, Sant Jordi i Sant Martí)

L’alumnat de 4tA de l’Escola Santa Maria de Cervelló

Avui, a la Ronda de llibres 2021-2022, hem realitzat una altra eliminatòria de vuitens de final triple entre l’Escola Sant Jordi, l’Escola Santa Maria de Cervelló i l’Escola Sant Martí.

Al començament semblava que seria necessària una segona ronda per decidir l’eliminatòria però no ha fet falta. Les escoles havien organitzat molt bé les tasques i els grups han mostrat molt entusiasme i participació.

Passen a la següent eliminatòria l’Escola Sant Martí (grup B) de Torrelles de Llobregat i l’escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts. Felicitem l’Escola Santa Maria de Cervelló ( grup A) per la seva participació i treball en equip!

Us deixem una foto de la resta de participants.

L’alumnat de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts