Ronda de Llibres 21-22: vuitens de final (L’Olivera i Pompeu Fabra)

Alumnat de 4tA de l’Escola L’Olivera

Divendres 6 de maig de 2022, a 2/4 de 10 del matí,  el grup de 4t A de l’Escola L’Olivera i el grup de 4t de l’Escola Pompeu Fabra han participat en l’eliminatòria de vuitens de final. La primera ronda ha acabat amb un empat i s’ha començat la segona. Fins a la tercera pregunta de la segona ronda no s’ha decidit el guanyador que ha estat l’Escola Pompeu Fabra.

Felicitem els dos grups per la bona feina i felicitem al Grup de 4t A de l’escola L’Olivera que, malgrat no haver passat la final, era la primera vegada que participaven a la Ronda i han demostrat fer un bon treball d’equip i amb moltes ganes de participar.

Felicitats a tothom!!!

Alumnat de 4t de l’Escola Pompeu Fabra