Ronda de llibres 21-22: vuitens de final (L’Oreig i Jacint Verdaguer)

L’alumnat de 4t de l’Escola L’Oreig

Seguim la Ronda de llibres 2021-2022 amb l’eliminatòria de vuitens de finals a Pallejà entre l’Escola L’Oreig i L’Escola Jacint Verdaguer.

Aquest dijous 5 de maig, va ser una prova molt intensa, plena d’encerts i emoció. Els dos grups participants havien fet una molt bona preparació de les lectures i les escoles havien organitzat molt bé les tasques que s’havien de realitzar per tenir una bona jornada. L’entusiasme no va impedir treballar amb autonomia i responsabilitat.

Passa a la següent eliminatòria l’Escola Jacint Verdaguer. Felicitem l’Escola L’Oreig pel treball realitzat, la seva participació i organització!

Aquí teniu la foto de la resta de participants.

L’alumnat de 4t de l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà