Propostes d’Aula per a la Celebració Dia mundial de la poesia – 2023

Com cada any, des de la Institució de les Lletres Catalanes han preparat un vídeo promocional de la celebració del Dia Mundial de la Poesia i un acte central, que va tenir lloc el dimarts 21 de març, a les 18.30 h, a l’entrada del CCCB. LaInstitució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs Unesco promocionen aquesta celebració. Enguany han escollit un poema de Francesc Vicent Garcia, conegut com el Rector de Vallfogona, de qui commemorem el quatricentenari de la mort.

Compartim el vídeo promocional que ha preparat la Institució de les Lletres Catalanes i la informació de l’acte central, del mateix dia 21.

Encara sou a temps d’inscriure en el formulari els actes que organitzeu al voltant de la celebració.

• Des del Web de l’Alumnat d’origen Estranger, ens permeten recuperar les propostes que fèiem el curs passat per treballar amb l’alumnat nouvingut.
  • D’altra banda, al web de la XTEC disposeu dels materials Les altres literatures universals, una proposta d’aproximació a diverses tradicions literàries que segurament trobareu presents a la vostra aula i que us permetrà fer un replantejament de la didàctica de la literatura i us ajudarà a reconèixer i donar valor a la tradició cultural de l’alumnat d’origen estranger. Animeu-vos a participar-hi amb el vostre alumnat!