Nova edició de l’English Day a Cervelló

El dijous 1 de juny es va realitzar  l’English Day de Cervelló a les instal·lacions de l’Ateneu del municipi, amb la participació de l’ESC Santa Maria de Cervelló, de l´ESC Escola Nova de Cervelló i de l´Institut de Cervelló.

Al voltant de 150 alumnes d’educació primària i secundària van compartir un matí intens d’activitats i tallers en llengua anglesa amb l’objectiu de practicar la llengua des d’un enfocament comunicatiu i en un entorn lúdic.

Tant els alumnes de secundària de l´Institut de Cervelló que van fer les tasques de “dinamitzadors”, com els de primària, que realitzaven les activitats, van valorar la jornada molt positivament. El alumnes de primària van poder conèixer a altres alumnes del municipi, mantenint una actitud d’interès i motivació constant en totes les activitats realitzades. Pel que fa als estudiants de secundària, van manifestar la seva satisfacció en poder realitzar de manera autònoma la tasca de guia dels alumnes, sentint-se útils i necessaris en el desenvolupament de les activitats.

Galeria d´imatges.