Maleta de llibres documentals

Us presentem una nova maleta al Servei Educatiu de llibres documentals, majoritàriament àlbums, on hi trobareu tresors, petits museus amb títols molt variats i de temàtica molt diversa. A la capçalera us hi afegim quatre dels molts títols que hi podeu trobar.

Els àlbums documentals són ideals per a aquelles escoles que treballen per projectes. Són llibres que s’allunyen dels conceptes tancats i que obren la possibilitat que sigui el mateix alumne qui construeix la resposta a les preguntes . Es treballa a través del joc i l’experimentació. Permeten una lectura a salts i no lineal. Poden tenir nivells de lectura molt diferents en funció de l’edat del lector. Fan lectors autònoms gràcies a la capacitat que té la imatge de transmetre el missatge.

Per tot aquest grapat de raons us convidem a conèixer aquesta maleta. De ben segur que en gaudireu molt!!!