Joves i Mobilitat – Presentació dels treballs dels vostres alumnes fins al 30 d’abril!!!

CONCURS EDUCATIU  JOVES I MOBILITAT #16a EDICIÓ

Així que encara sou a temps de presentar les propostes dels vostres alumnes sobre la temàtica d’enguany: Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats

I també sou a prop per tenir la possibilitat de gaudir d’una estada de tota una classe a Port Aventura World i de molts més regals per als vostres alumnes.

I sobretot, de conscienciar als joves sobre els beneficis associats a l’ús de la bicicleta,  no només ja en termes de mobilitat, sinó també en termes de salut, equitat, agilitat, economia, etc.

Si hi sou a temps, per què no participar-hi?

El RACC i el Servei Català de Trànsit conviden els educadors a promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els joves de Catalunya.

Entrega de Treballs                                              Més informació