Ronda de llibres 22-23: Encetem la primera fase eliminatòria (Escola L’Olivera i Escola Santa Maria de Cervelló)

Ahir vam encetar la primera fase eliminatòria de la Ronda de llibres 2022-2023. Es van realitzar dues sessions eliminatòries entre quatre grups de 4t de primària de les escoles L’Olivera de Vallirana i Santa Maria de Cervelló.

Les escoles s’havien preparat molt bé i la participació va ser molt alta. Es notava el treball realitzat per l’alumnat i, com sempre, la sort també hi va jugar el seu paper en les preguntes que anaven sortint.

Van passar a la següent eliminatòria els dos grups de l’Escola Santa Maria de Cervelló. Felicitem l’Escola Santa Maria de Cervelló per la seva participació i treball en equip.

Us deixem amb unes fotos dels grups participants. Avui més!

4t A Escola L’Olivera
4t B Escola Santa Maria de Cervelló