Ja tenim escola guanyadora de la Ronda de Llibres 2021

Ahir dimarts 25 de maig els alumnes de 4t de l’Escola L’Oreig de Pallejà i de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts van competir en una final molt ajustada per veure qui era el campió de la Ronda de Llibres 2021. Per arribar a la final havien demostrat un ampli coneixement dels 8 llibres sobre els quals es preguntava en aquesta Ronda 2021, i la final va ser un exemple més de l’interès i l’esforç que han fet vers la lectura.

La final va ser molt ajustada, amb tan sols una errada per part de cada escola al llarg de les 7 primeres preguntes, i va ser l’Animalari, el vuitè dels llibres pels quals es preguntava, el que va decantar la balança cap a la victòria de l’Escola L’Oreig, que es proclama així vencedora de la Ronda de Llibres 2021.

L’alumnat de 4t de L’Oreig amb el diploma que els acredita com a guanyadors de la Ronda de Llibres 2021

Enguany han participat, a la Ronda de Llibres, 8 centres de 4 poblacions diferents, mostrant un alt compromís amb l’activitat i un coneixement molt extens del que esdevé a cadascun dels vuit llibres. Des del Servei Educatiu Baix Llobregat 6 volem agrair la participació de tots aquests centres, tot i les dificultats organitzatives que ha suposat tirar endavant l’activitat en temps de pandèmia, i alhora animar tots els centres de la demarcació a participar-hi, atès que és una manera d’engrescar l’alumnat amb la lectura i d’interactuar amb altres centres.

Els i les alumnes de l’Escola Sant Jordi seguint la Ronda.

Desitgem un bon final de curs a tots els centres… i que no pari la lectura!