@grupbibliomedia fa un recull de guies de lectura i de recomanacions per a l’estiu

bibliomedia

El Grup Bibliomèdia al seu blog publica un recull de guies de lectura i de recomanacions de llibres perquè les famílies puguin seleccionar les lectures dels seus fills aquest estiu.

Les guies de lectura estan elaborades per biblioteques escolarsbiblioteques especialitzades o seminaris de coordinació.

Guia de lectures 2016, Seminari de biblioteques escolars del Garraf.

Lectures per aquest estiu, Biblioteca Marta Mata de l’escola Orlandai de Barcelona.

El Garbell 8, butlletí de la Biblioteca de Rosa Sensat.

Les recomanacions estan fetes per llibreries, revistes i persones especialitzades en literatura infantil i juvenil.

Els llibres tranquils, blog de ressenyes d’en Pep Molist, bibliotecari i escriptor.

Faristol, crítiques de llibres.

Llibreria Al·lots, ressenyes de llibres infantils i juvenils.

Llibres al replà, blog amb ressenyes bibliogràfiques.

Quatre petites cantonades, blog amb ressenyes bibliogràfiques.