esTiC amb les noies

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi se celebrarà enguany el Dia Internacional de les Noies en les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació), una iniciativa de la Unió Internacional de Telecomunicacions (ITU) – organisme especialitzat de les Nacions Unides per a les TIC)- i que es porta a terme des del 2011.

L’objectiu d’aquesta celebració és encoratjar les vocacions tecnològiques femenines per trencar amb la gran diferència que encara hi ha entre la quantitat d’homes i dones que exerceixen professions relacionades amb les TIC, així com reduir la bretxa digital de gènere.


Vídeo missatge en espanyol de Doreen Bogdan-Martin,Director, Telecommunication Development Bureau (BDT), ITU for International Girls in ICT Day 2020

A continuació podeu consultar diverses iniciatives que poden ajudar a potenciar aquest objectiu., prement damunt de les diferents caselles del següent document:

 

 

Font: Programa STEAMCAT

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut