30 de gener: Dia Escolar de la No-Violència i la PAU

El 30 de gener, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, se celebra el dia escolar de la no violència i la pau.

El DENIP reivindica una educació per la pau, la tolerància, la solidaritat i el respecte als drets humans. En aquest dia, els centres educatius es comprometen com a defensors de la pau i la convivència entre persones de diferent procedència i maneres de pensar.

Recull de bibliografia, propostes didàctiques, animacions, curtmetratges i adreces web interessants per a poder organitzar la celebració del DENIP als vostres centres

Proposta d’UNICEF Webinar DENIP XTEC Films per la Pau Wikipèdia
Rosa Sensat Escola de PAU UAB FundiPau Siguestu