Escènic. Teatre infantil i juvenil

Conjunt d’obres de teatre pensades per a ser representades per nois i noies de diferents edats, des de cicle mitjà de primaria fins alumnes de secundària obligatòria. Els llibres els classifiquem en les mateixes col·leccions que els presenta l’editorial La Galera.

Col·lecció “Taller de teatre”

• I792RAS – Raspall, Joana; [autora]; Olaya, Martí; [direcció col·lecció]; Dòria Forcada, Andreu; [disseny coberta]. El pou. La Galera (9227) (alumnes; ensenyants; joves; nens; primària; secundària; animadors culturals; educadors; monitors; secundària obligatòria)
  • I792TUB – Tubau, Núria; [Guió i escenificació]; Sariola, M. Eulàlia; [Coberta i il·lustracions]. Any de neu, any de Déu. La Galera (9226) (primària; secundària; cicle mitjà; cicle superior)
  • I792EIX – Eiximenis, Francesc; Adaptació: Garriga, Angels. El testament del Nasi. La Galera (9225) (primària)
  • I792AMO – Amo, Montserrat del. Esclops i taronges. La Galera (9223) (adults; ensenyants; primària)
  • I792PUJ – Pujol Cortés, Jordi. En Joan de l’Ós. La Galera; [primera edició] (9229) (primària; secundària obligatòria)
  • I792TRE – Tremoleda, Josep. Planta cara!. La Galera; [Barcelona] (9231) (primària; secundària obligatòria)
  • I792FOL – Folch Camarasa, Ramon. Mans enlaire!. La Galera; [Barcelona] (9232) (adults; alumnes; educació extraescolar; ensenyants; joves; primària; secundària; educadors)
  • I792TWA – Twain, Mark; [autor]; Camprubí, Martí adaptador]. El príncep i el captaire. La Galera (9233) (ensenyants; primària; secundària; cicle superior; educadors; monitors)
  • I792MON – Montoliu, Lluís. Espases, espases, espases. La Galera; [Barcelona] (9234) (alumnes; educació reglada; ensenyants; joves; nens; primària; secundària; educadors)
  • I792BLA – Blanco Callejas, M. Dolores; Caballero, Adolfo; Tubau, Núria; [traductora]. Groc Molière. La Galera (9235) (ensenyants; secundària)
  • I792RAY – Rayó Ferrer, Miquel. Un conte d’àngels i dimonis. la Galera; [Barcelona] (9237) (primària)
    Contingut: Obra de teatre dirigida a nois i noies que vulguin fer teatre. L’obra ens narra el desconcert que viuen una família de dimonis i una altra d’àngels per la desaparició d’un dels seus membres, culpant els àngels als dimonis i els dimonis l’àngels.
  • I792LAB – Labiche, Eugène; Carbó, Joaquim. Un barret de palla d’Itàlia. La Galera; [Barcelona] (9238) (alumnes; educació reglada; ensenyants; joves; nens; primària; secundària; educadors)
  • I792VOL – Voltas, Jordi; [autor]; Olaya, Martí; [direcció col·lecció]; Dòria Forcada, Andreu; [disseny coberta]. La farsa del príncep encadenat. La Galera (9228) (alumnes; ensenyants; joves; nens; primària; secundària; animadors culturals; educadors; monitors; secundària obligatòria)
  • I792FIT – Fité Salvans, Anna Maria. El somni del petit turquesa. La Galera; [Barcelona] (9224) (ensenyants; joves; nens; primària; professionals de l’educació; secundària; animadors culturals; cicle superior)

Manuals de la col·lecció “Taller de teatre”