Comunicació audiovisual a l’aula oberta de l’IES Frederic Mompou

A partir de la proposta de Fernando Lorza “MIRAR, VEURE I PRODUIR (aproximació al llenguatge audiovisual)”, Ferran Polo de l’IES Frederic Mompou de Sant Vicenç dels Horts, està portant a terme uns tallers amb els alumnes de l’Aula Oberta per tal de treballar conceptes bàsics com ara plans, angles, moviments de càmera o llums.
Els tallers, amb un total de deu sessions, es desenvolupen al llarg d’un trimestre amb una dedicació d’una tarda a la setmana en dues hores consecutives.
Amb una càmera digital, un trípode, una claqueta i un grup de 7 alumnes es realitzen petites produccions de tal manera que la pròpia activitat, pel seu plantejament intuïtiu i de manipulació, sigui la que mostri els conceptes. Aquesta metodologia respon a les necessitats de l’alumnat i en garanteix la motivació. Heus aquí una doble sessió.

• Per començar: “Desaparèixer
  • I després: “La partida de cartes