Les noves Xarxes de Coordinació Didàctica de l’Etapa d’Educació Infantil (0-6) en marxa!

Acabem el trimestre, i l’any,  amb la satisfacció d’haver pogut realitzar les primeres sessions de les noves Xarxes de Coordinació Didàctica de l’Etapa d’Educació Infantil. Aquests nous seminaris representen d’una banda els municipis de Pallejà, La Palma de Cervelló i Corbera de Llobregat i d’una altra el municipi de Vallirana.

D’aquesta manera tots els municipis de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat 6 disposen d’un espai de treball on docents i educadores comparteixen experiència i inquietuds. Uns seminaris que de ben segur ens ajudaran a afrontar els reptes que planteja aquesta etapa educativa tan decisiva en el desenvolupament infantil.

Un dels objectius el seminari és poder realitzar un bon procés de traspàs de l’alumnat d’I2 a I3 i s’ha començat a treballar per disposar d’un document on els criteris de traspàs siguin compartits i serveixin per fer un bon acompanyament de l’alumnat.

El seminari, però, va més enllà i pretén respondre preguntes que les pròpies participant plantegen i també preguntar-se, com a professionals, sobre la pròpia funció educadora. L’objectiu final és esdevenir una comunitat de pràctica capaç de construir coneixement, compartir experiències, metodologies i expertesa.