Accions formatives per a mares i pares d’alumnat de Sant Vicenç dels Horts. Curs 2017-2018.

Diverses institucions i entitats de Sant Vicenç dels Horts, planifiquen conjuntament un seguit d’accions formatives adreçades a les mares i pares de l’alumnat tant d’educació infantil, com d’educació primària i educació secundària.

Les accions tant poden anar adreçades a la mainada amb la presència, això sí, dels pares; com altres adreçades directament als parents per complementar possibles dubtes relacionats amb l’etapa de desenvolupament dels seus fills. El programa que presentem correspon al primer trimestre del curs 2017-2018.