Gran èxit de CONTES ROCK

Contes rock, l’espectacle del grup de Mestres de Música de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 es va representar amb gran èxit el dia 30 de maig a les 14:30 al Teatre la Passió d’Olesa de Montserrat.

350 alumnes de les escoles El Solell (La Palma de Cervelló), La Vinyala, Joan Juncadella, Mare de Déu del Rocío i Sant Josep (Sant Vicenç dels Horts), Can Coll i Sant Martí (Torrelles de Llobregat), van interpretar en directe les cançons que ells mateixos havien escrit.

Aquest espectacle és el fruit del treball interdisciplinari coordinat pel grup de mestres de música format per Marta Agustinoy (Escola La Vinyala), Dídac Zárate (Escola Sant Josep), Tatiana Roman i Rossi Correa (Escola Joan Juncadella), Vicky Carrasco (Escola Mare de Déu del Rocío), Cesc Balcells (Escola Can Coll), Dani Ruiz (Escola Sant Martí) i Joan Lluís Ceprià (Escola El Solell) i realitzat, de manera conjunta, amb mestres i tutors de cadascun dels grups classe participants.

En l’organització de l’espectacle hi han col·laborat l’Anna Blanch i l’Anna Aguilar, el CRP i l’ELIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, el Pla Educatiu d’Entorn i la Regidoria d’Educació de Sant Vicenç dels Horts i els Ferrocarrils de la Generalitat. en concret: Joan Sañas (Responsable d’estacions) i Rafa Miralles (Supervisor d’estacions).

L’espectacle va ser enregistra’t per un equip del programa Info-K del Canal Super3 i va ésser emès el dia 31 de maig.

Contes rock té l’estructura d’un conte que protagonitzat per una nena, l’Anna, desplega un argument en el qual prenen el protagonisme tot un seguit de cançons basades en contes tradicionals i que tenen com a banda sonora la música d’alguns dels grans èxits del rock català.

El repertori

L’espectacle començà amb la interpretació conjunta de totes les escoles de la cançó Caputxeta en vermell, amb lletra del Grup de Mestres i la música de Sopa de Cabra (Si et quedes amb mi).

• El llop. Lletra: alumnes de 1r i 2n de Can Coll. Música: Teràpia de Shock (Sense tu). Cantada per l’Escola Can Coll i dansada per l’Escola Joan Juncadella.
  • El Flautista d’Hamelí. Lletra: alumnes de 4t de l’Escola Joan Juncadella. Música: Sau (El tren de mitjanit). Cantada per l’Escola Joan Juncadella i dansada per l’Escola El Solell.
  • Els músics de Bremen. Lletra: alumnes de l’Escola El Solell. Música: Els Pets (Bon dia). Cantada per l’Escola El Solell i dansada per l’Escola Sant Josep.
  • Les princeses (Per amor). Lletra: alumnes de 4t de l’Escola Sant Josep. Música: Sau (Boig per tu). Cantada per l’Escola Sant Josep i dansada per l’Escola Sant Martí.
  • L’Aladí. Lletra: alumnes de 6è de l’Escola Sant Martí. Música: Gossos (Corren). Cantada per l’Escola Sant Martí i dansada per l’Escola Joan Juncadella.
  • El Patufet. Lletra: alumnes de 3r de l’Escola Joan Juncadella. Música: Sopa de Cabra (L’Empordà). Cantada per l’Escola Joan Juncadellai dansada per l’Escola Mare de Déu del Rocío.
  • Pinotxo. Lletra: alumnes de 4t i 5è de l’Escola Mare de Déu del Rocío. Música: Lax’n Busto (Llença’t). Cantada per l’Escola Mare de Déu del Rocío i dansada per l’Escola La Vinyala.
  • La Rateta que escombrava l’escaleta. Lletra: alumnes de 4t de l’Escola La Vinyala. Música: Lax’n Busto (Emiliano Zapata). Cantada per l’Escola La Vinyala i dansada per l’Escola Can Coll.

L’espectacle es va cloure amb una actuació conjunta en què s’interpretarà la cançó Un conté amb tu amb lletra i música original de Joan Lluís Ceprià, integrant del Grup de Mestres de Música.

Reportatge videogràfic complet

1. Retroenllaç: Gran èxit de Contes Rock | AMPA CEIP Sant Martí