2a Edició de l’English Day de Sant Vicenç dels Horts

El dimarts 18 de juny es va realitzar la 2a edició de l’English Day de Sant Vicenç dels Horts a les instal·lacions de l’INS Gabriela Mistral, amb la participació de l’ESC Joan Juncadella, ESC La Immaculada, ESC La Guàrdia, ESC La Vinyala, ESC Sant Antoni, ESC Sant Jordi, ESC Sant Josep i Col. Sant Vicenç.

Al voltant de 500 alumnes d’educació primària i secundària van compartir un matí intens d’activitats i tallers en llengua anglesa amb l’objectiu de practicar la llengua des d’un enfocament comunicatiu i en un entorn lúdic.

Tant els alumnes de secundària, que van fer les tasques d'”instructors”, com els de primària, que realitzaven les activitats, van valorar la jornada molt positivament. El alumnes de primària van poder conèixer per dintre i per fora un centre de secundària i van establir relacions amb els seus alumnes i professors; així com amb altres alumnes d’altres escoles del municipi, mantenint una actitud d’interès i motivació constant en tots els tallers realitzats. Pel que fa als estudiants de secundària, van manifestar la seva satisfacció en poder realitzar de manera autonoma la tasca de guia dels alumnes, sentint-se útils i necessaris en el desenvolupament de les activitats.

Aqui podreu trobar l’àlbum d’imatges de la jornada