Conferència de @juanjofdezsola sobre “Estratègies per millorar l’atenció de l’alumnat”. Breu resum en tuits

En el marc de les sessions periòdiques de la comunitat de pràctica de Diversitat en Xarxa i amb la participació també de les integrants del seminari de caps d’estudi d’educació infantil i primària, s’ha portat a terme una interessant conferència a càrrec de Juanjo Fernández sobre “Estratègies per millorar l’atenció de l’alumnat”. A continuació es recullen diversos tuits que apunten algunes de les idees força tractades en el decurs de la conferència.