Ronda de llibres 2020. Qüestionaris

L’edició de la Ronda de Llibres d’enguany (curs 2019-20) era la 9a. Estava previst que les sessions intercentres comencessin el dia 29 d’abril a la Biblioteca Can Baró de Corbera de Llobregat i s’anessin desenvolupant al llarg del mes de maig. Tanmateix l’emergència sanitària que provocà el tancament d’escoles i biblioteques ha fet que no es pogués tirar endavant l’activitat tal i com estava previst.

Els alumnes de 4t de primària, a qui anava dirigida l’activitat, segur que havien llegit alguns dels llibres que es proposaven. De fet aquest és el propòsit principal de l’activitat: la lectura.

Des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 facilitem als centres que s’havien inscrit a l’activitat sis qüestionaris amb una pregunta de cada llibre perquè els puguin fer arribar als seus alumnes i continuar de manera diferent l’activitat.

A continuació us enllacem els sis qüestionaris perquè en pugueu veure el contingut. Però des del servei educatiu els compartirem amb cada centre i tutor perquè siguin ells qui gestionin de manera individualitzada els qüestionaris, amb les dades dels seus alumnes.

Qüestionari 1

Qüestionari 2