Projecció de “Most Likely To Succeed” al professorat dels centres adscrits al programa Escola Nova 21 al Baix Llobregat-Centre

cartellescolanova21

El professorat dels centres de la demarcació del Baix Llobregat-Centre tenen una cita per al proper dimecres 3 de maig de 2017. Es tracta del passi del documental Most Likely To Succeed (2015) que mostra el cicle d’un curs escolar en un dels centres de secundària de les escoles High Tech High de San Diego.

La pel·lícula ha format part de la selecció oficial de molts festivals internacionals de cinema el 2015. La realització compta amb aportacions d’experts en polítiques educatives i en gestió de les organitzacions i gestió del canvi. Tot i que no descriu el nostre context i es podria pensar que és un model de centre allunyat de la nostra realitat, es tracta d’un exemple interessant de pràctiques educatives alineades amb un propòsit que compartim, el desenvolupament integral de les persones en totes les seves dimensions, cognitiva, emocional, social i ètica, amb un èmfasi especial en donar autonomia a l’aprenent, formar en la presa de decisions i educar el seu esperit crític.  L’objectiu d’aquest visionat és fer tangible el marc d’escola avançada, veure que és un exemple d’escola possible que pot inspirar a les nostres escoles.

Degut a que l’aforament és limitat, us demanem que es confirmeu quantes persones de cada centre adherit al programa Escola Nova 21 teniu intenció d’assistir. Per no superar l’aforament ho hem de limitar a unes 13 persones com a màxim per centre. Podeu informar del nombre concret de docents interessats a Belén Sanz (belensp@svh.cat)

De moment, us deixem amb un tràiler del film.

Most Likely to Succeed Trailer from One Potato Productions on Vimeo.