Mares i pares expliquen contes a la biblioteca de l’escola Puig d’Agulles

Una colla de mares i pares de cicle inicial de l’escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat han anat a explicar contes a la biblioteca del centre. De la seva imaginació han sorgit aquests contes:

• La gesta del petit Romeu, una història que narra les aventures del petit Romeu pels cinc cims de Corbera de Llobregat.
  • Rosa Caramel, un bonic conte d’elefants i elefantes que vol fer-nos reflexionar sobre els estereotips sexistes.
  • Calogrenant, una història medieval d’un cavaller que no volia desvetllar la seva identitat.
  • Caperucita Roja y otras historias perversa, representació amb titelles del conte de la Caputxeta Vermella, segons la versió del llop.
  • La bruixa que volia matar el sol, segons el conte de Ricardo Alcántara.
  • Little Red, el conte de la Caputxeta Vermella en anglès.
  • Corb, història de tolerància que ensenya a acceptar-nos tal i com som.
Podeu veure les presentacions dels contes al blog de La biblio del Puig.