L’escriptora Maria Carme Roca visita el Col·legi Sant Vicenç

El passat 21 de maig, l’escriptora Maria Carme Roca i Costa va visitar el Col·legi Sant Vicenç. Activitat emmarcada  dins del pla lector del centre. D’aquesta autora l’alumnat del centre havien llegit títols com ara Les formigues s’han refredat, Sis contes revoltats i Port Aventura té… Àngel.

Els alumnes van gaudir d’una jornada lúdic-festiva  ​prop d’ella. Tant debò que aquestes històries tant ben explicades per la Maria Carme, contribueixin a la creació de l’imaginari personal i estimulin la imaginació dels infants.