Seminari de biblioteques escolars 13-14. 1a sessió

Amb el nom de “Llegir per aprendre des de la biblioteca escolars” hem començat el seminari de biblioteques escolars del curs 2013 – 2014 en el marc del Pla de Formació de Zona del Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat-6.

La primera sessió  s’ha dividit en tres parts:

• Presentació dels continguts del seminari per al curs actual.
  • Introducció al concepte de competència informacional i s’ha reconegut en quins moments d’aquest procés intervé de manera decisiva el responsable de la biblioteca escolar.
  • Els llibres de coneixements: característiques i tipologies.
Documents emprats a la primera sessió:
  1. Powerpoint amb els continguts de la primera sessió (presentació del seminari, paper del responsable de la biblioteca i llibres de coneixements).
  2. Concepte de competència informacional i el paper de la biblioteca escolar com a recurs estratègic.
  3. Fitxa per a la valoració dels llibres de coneixements (Seminari de biblioteques escolars del Garraf).
  4. Llista de llibres de coneixements.

Entrades del bloc relacionades amb el contingut de la sessió:

Propera sessió: 18 de novembre. Conferència de Cecília Lladó: “Els àlbums il·lustrats: una descoberta, diverses veus”.