Biblioteca Digital de l’Escola La Vinyala

L’Escola La Vinyala de Sant Vicenç dels Horts durant el curs 2013-2014 ha elaborat una biblioteca digital adreçada tant a l’alumnat com al professorat del centre.

És un portal que es nodreix d’aportacions de fonts molt diverses. S’hi recullen els enllaços que condueixen a la pàgina original on es troba el treball real que fan els alumnes.

Els continguts adreçats a l’alumnat són recursos per treballar directament a l’ordinador. Cada enllaç s’orienta amb una captura i una petita explicació orientativa.   Pel que fa als mestres es recullen recursos per explicar, per mostrar, per ampliar i per imprimir.

Un apartat de la pàgina recull els enllaços de les fonts on es poden cercar recursos.