Directrius i Estàndards per a les biblioteques dels centres educatius de Catalunya

S’acaba de publicar un document de referència per a les biblioteques dels centres educatius de Catalunya, l’objectiu del qual és facilitar als centres uns paràmetres de referència per determinar la situació i l’acció, i facilitar a l’administració elements per planificar amb més eficàcia l’establiment i el funcionament de les biblioteques ja des del moment de la construcció i dotació dels centres educatius.

Les directrius exposen quins serveis s’haurien de proporcionar a tota la comunitat educativa des de la biblioteca escolar, quins tipus de documents en configuraran la col·lecció, quines zones s’haurien de crear dins la biblioteca per a les diferents funcions que s’hi han de dur a terme, quines han de ser les competències del personal que s’ocupa de la biblioteca i quina en seria la dedicació desitjable. També es presenten uns estàndards mínims aplicables als apartats de col·lecció, serveis, espai i personal.

|Accés al document|

1 comentari

1. Retroenllaç: Documentació, conclusions i propostes de les 5es Jornades de Biblioteques Escolars | reporteducació