La lectura de la imatge (II)

Una de les sessions del seminari de biblioteques escolars del curs 2010-2011 va estar dedicada a la lectura de la imatge. L’il·lustrador Agustin Comotto va fer una sessió eminentment pràctica per tal que els responsables de la biblioteca escolar disposessin d’unes orientacions metodològiques per a abordar les imatges dels llibres infantils i juvenils.

En una entrada anterior de Biblioreport, “La lectura de la imatge (I)” es van publicar les presentacions que l’Agustin Comotto va utilitzar a la sessió.

Per a complementar aquesta informació, es poden consultar els materials del seminari El Gust per la lectura 2010 – 2011, que l’Agustin Comotto va elaborar per a treballar la lectura de la imatge: