PROU D’ATACS AL NOSTRE IDIOMA: Pengeu cartells i pancartes de Somescola a les portes dels centres educatius

Somescola.cat fa una crida perquè tothom pengi cartells i pancartes amb el lema “Per un país de tots, l’escola en català” a les aules i portes dels centres educatius del país per tal de mostrar la unanimitat de la societat civil catalana en la defensa del model d’escola catalana que s’ha desenvolupat en els darrers 35 anys.  L’acció és una primera resposta a l‘atac a la llengua catalana que representa l’esborrany de llei que ha presentat el ministre espanyol Wert i que vol convertir el català en una llengua residual. Descarregueu-vos aquí el cartell i la pancarta de Somescola que tenen com a lema “Per un país de tots, l’escola en català“.

I on se centra en aquest cas l’atac?

Anteproyecto de ley orgánica para la mejora de la calidad educativa

1 comentari

1. Retroenllaç: PROU D'ATACS AL NOSTRE IDIOMA: Pengeu cartells i pancartes ... | Dialogiques | Scoop.it