Formació gratuïta per als voluntaris del programa Lecxit

La Fundació Bofill posa a disposició dels voluntaris del programa Lecxit. Lectura per a l’èxit educatiu una sessió formativa per aprofundir en els objectius, la metodologia i els fonaments d’aquesta intervenció educativa, consistent en una mentoria amb la doble finalitat de millorar la comprensió lectora dels alumnes participants i despertar-los el gust per la lectura.

La formació, pràctica, participativa i gratuïta per a tot el voluntariat, consta d’una única sessió de 2 hores, en modalitat presencial o en línia, i és especialment recomanable per als qui s’incorporen de nou al programa. (A l’enllaç podeu consultar les sessions que s’impartiran durant els mesos de novembre, desembre i gener.)

Actualment, a Cornellà i Sant Joan Despí hi ha una desena de voluntaris que duen a terme sessions de lectura a l’escola Montserrat, l’escola Mossèn Jacint Verdaguer, l’escola Roser Capdevila i la biblioteca Mercè Rodoreda (on assisteixen alumnes de l’escola Sant Francesc d’Assís). Si t’hi vols sumar, pots fer-ho responent aquest qüestionari.