Nova edició d’El Gust per la Lectura

Aquesta mateixa setmana s’ha obert la convocatòria d’una nova edició d’El Gust per la Lectura, un concurs organitzat pel Departament d’Educació amb la literatura com a protagonista i la creativitat dels alumnes com a finalitat.

El Gust per la Lectura proposa una sèrie d’obres literàries, especialment pensades per a cada etapa educativa i acompanyades d’un dossier didàctic, i demana que l’alumnat s’hi inspiri per elaborar una producció literària/artística (des d’un còmic fins a un booktrailer) que aprofundeixi en la temàtica, l’argument, l’estructura, els personatges, el gènere, etc., de l’obra triada.

Per participar en el concurs, els centres educatius s’hi hauran d’inscriure per mitjà d’un formulari abans del 19 de gener de 2024. El període de lliurament dels treballs s’obrirà més endavant, de l’11 de març al 26 d’abril, i l’acte d’entrega dels premis se celebrarà durant el mes de juny, a Barcelona.

Els treballs guanyadors i finalistes de cada categoria rebran vals de compra de llibres per a la biblioteca escolar o per a la biblioteca personal de l’alumne premiat, en el cas dels treballs individuals, o bé entrades per a actes lúdics i culturals, en el cas dels treballs en grup.

Per a més informació, podeu consultar l’enllaç o descarregar-vos les bases del concurs.