Biblioteca escolar Ricardo Alcántara

A l’escola Mare de Déu de Montserrat el mes d’octubre els alumnes de 1r i 5è van tenir el seu primer apadrinament lector. Com cada curs vam comptar amb la presència del padrí de la biblioteca, l’escriptor Ricardo Alcántara.

En Ricardo va explicar el compromís que significa ser padrí de lectura i va portar un llibre de regal a cada alumne de primer. Els llibres estaven tots dedicats.

Allà mateix les parelles de fillols i padrins van compartir una estona de lectura i ens ho van passar d’allò més bé. Gràcies padrí!!!