Corre corre, carbasseta…

paucasals_carbassetaA l’escola Pau Casals els nens i nenes de P4 a 6è han fet diferents tallers per celebrar el dia de la Castanyada.

Uns grups dels tallers, formats per infants de P4, P5, 3r i 4t, s’han immers en el meravellós món del conte: “Corre corre, Carbasseta”. Els/Les mestres ensenyaven un vídeo del conte en gallec o l’explicaven i mostraven les diferents imatges a través de la PDI. Els infants entusiasmats escoltaven amb atenció. A continuació, feien una estona de reflexió i posada en comú de tot allò que els havia interessat (preguntes, neguits,…). Després, per subgrups realitzaven titelles en volum dels personatges principals que apareixien. Els nens/es s’ajudaven entre ells/es i van gaudir aprenent d’una manera diferent.

Uns dies més tard, les famílies van poder veure la creativitat i el treball dels seus fills/es exposats pels passadissos de la nostra escola.