Dinamització de la lectura per a professorat

A l’escola Martinet de Cornellà de Llobregat hem pogut gaudir d’una estona molt especial. Ens ha visitat la Júlia Baena -suport de l’ajuntament a les biblioteques escolars- per fer-nos una xerrada sobre Dinamització de la Biblioteca. L’experiència ha estat més que profitosa: hem pogut experimentar, compartir idees i, el més important, ens ha fet barrinar sobre com enfoquem la nostra tasca.

Volíem potenciar una millora de les activitat de lectura al cicle superior i amb els infants amb dificultats lectores, i també volíem pautes de com atreure a la lectura als no-lectors, però l’assistència i la participació de tot el claustre realment suposarà la implicació en la lectura a nivell de tota l’escola.

La sessió l’hem fet a la nostra bonica, endreçada i esporgada Biblioteca Escolar, i queda englobada dins d’un seguit d’accions que estem fent per incorporar la lectura dins el currículum.

Moltíssimes gràcies Júlia! Per transmetre la teva passió pel món dels llibres, un tresor que ningú es pot perdre. Esperem poder fer més trobades com aquesta.