Agraïment a les nostres auxiliars de biblioteca

Des de l’escola Dolors Almeda volem agraïr molt a les Auxiliars de Biblioteca Ana i Mercedes per les ganes, il.lusió i feina ben feta. Però sobretot perquè ho han fet sempre amb un gran somriure i dedicació. Totes dues van arribar el curs passat i Mercedes també ha estat aquest curs fins a la primera setmana d’octubre.

Durant aquest temps que les vam tenir han anat fent: el servei de préstec ( a partir de segon), el bibliopati d’infantil i primària, etiquetar amb el codi de barres, introduïr descriptors al programa epergam, catalogar, folrar llibres, etc.

És per això que, tot i que fa anys que la nostra biblioteca funciona gràcies a l’equip que ha anat formant la comissió de biblioteca, des de que van venir elles dues, van fer una gran empenta a la biblioteca escolar. La tenim ben bonica, endreçada i molt funcional.

Moltes gràcies Ana i Mercedes. Tant de bo que pugueu tornar a l’escola!