Apadrinament lector a l’escola Pau Casals

L’apadrinament lector de l’escola Pau Casals és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de Cicle Superior i Cicle Inicial de Primària. L’activitat es realitza durant tot el curs, dues vegades al trimestre.

Els nens i nenes de cicle superior són padrins o padrines de lectura dels de cicle inicial i aquests són els seus fillols o filloles: 5è apadrina a 1r i 6è apadrina a 2n.

El fet de ser padrina i padrí de lectura representa per l’alumnat gran adquirir el compromís principal de vetllar per afavorir l’aprenentatge lector del seu fillol o fillola. L’ajuda a aprendre a llegir i comprendre el text alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.