Conèixer Mafalda

L’alumnat de l’institut Esteve Terradas, des de 2n d’ESO fins a 4rt d’ESO, s’ha acostat a les lectures de Mafalda al llarg del mes de novembre, tot coincidint amb la Mostra de Còmic Ciutat de Cornellà. La seva biblioteca, Joan Salvat Papasseit, ha acollit l’exposició sobre Mafalda, els seus amics i el seu creador, i ha posat a disposició dels lectors les maletes amb les seves tires de còmic.

Veniu a descobrir l’humor, la intel·ligència i els valors d’aquesta noieta tan especial!!! ha estat la crida que han fet des de la biblioteca a professorat i alumnat.