Visita de l’escriptor Josep Gòrriz

Després que l’alumnat de Cicle Superior de l‘escola Montserrat de Cornellà de Llobregat s’hagi llegit alguns  llibres de l’escriptor Josep Gòrriz, gràcies a la maleta del PLOC, avui l’escriptor ha visitat la nostra escola.

Ens ha explicat moltes de les seves experiències com a professor i com a escriptor. També ens ha llegit alguns treballs dels seus alumnes de secundària. Uns ens han emocionat i d’altres ens han divertit molt. Ens ha transmès moltes ganes de llegir i escriure.

Abans d’acabar, també li hem pogut preguntar moltes coses, com ara quan triga en escriure un llibre o en què s’inspira. Ha estat una estona molt entranyable!

El contacte directe amb els autors dels llibres carrega de vida la nostra biblioteca escolar.