Sant Joan Despí. Nadales al Carrer

El dimarts dia 5 de desembre les escoles i els  instituts de Sant Joan Despí van participar en la Cantata de Nadales al Carrer que es va realitzar a Can Tusquets. L’alumnat participant va ser de 1r de primària a 4t d’ESO. Cada centre va escollir una nadala i per finalitzar tots junts van interpretar Last Christmas.

La Sra Núria Ros, Tinenta d’Alcalde d’Educació, infància, família i joventut de l’Ajuntament St. Joan Despí, va fer la presentació de l’acte.

L’activitat va estar organitzada pel Grup de Treball Edudansa (mestres de música de els escoles de Sant Joan Despí), l’Ajuntament de Sant Joan Despí i el Servei Educatiu.

Nadala conjunta Last Christmas: