Corneliada 2017. Els llibres fan lliure a qui ho vol ser.

La 4a edició de la Corneliada s’ha desenvolupat al llarg de la setmana en totes les biblioteques públiques de Cornellà de Llobregat: Sant Ildefons, Garcia Nieto i Marta Mata, sota el lema “Els llibres fan lliure a qui ho vol ser”.

Un  total de quatre actes han permés a l’alumnat del cicle superior de primària  llegir fragments d’obres relacionades amb el tema: “Els nens perduts i els aliats fantàstics”. Llibres que expliquen històries per ajudar-nos quan ensopeguem amb problemes i tenim dificultats, llibres on surten els nostres aliats, com la família, els  amics, els amagatalls, els conjurs, els éssers fantàstics i els nostres estimats llibres.

Han participat amb les seves engrescades lectores i els seus animats lectors les escoles: Sant Ildefons, Alexandre Galí, Torre de la Miranda, Montserrrat, Abat Oliba, Els Pins, Anselm Clavé, Martinet, Dolors Almeda, Antoni Gaudí, Sant Miquel i Ignasi Iglesias.

Felicitats als participants i gràcies a les biblioteques per acollir-nos!