Webinar

Sessió online de presentació de recursos i experiències per dissenyar projectes educatius en el marc de la IX edició del Let’s Clean Up Europe! que se celebra del 6 al 8 de maig de 2022.

 Presentació d’experiències que van més enllà d’una acció puntual i simbòlica d’un centre.

 Mobilitzar la cooperació entre agents per crear aliances i projectes en xarxa.

 Compatibilitzar la campanya amb la situació de pandèmia, exemples i recursos virtuals.

 Mostrar resultats, ús i la necessitat de que les dades obtingudes en les recollides siguin de qualitat.

17:30 Recursos digitals del Let’s Clean Up Europe!
Repte Catalunya CleanUp Challenge amb App Litterati Agència de Residus de Catalunya (ARC)

17:50 Experiències de centres educatius

Usem i comparem eines tecnològiques App Litterati i Marnoba en les recollides a la Badia dels Alfacs.
Institut d’Estudis Professionals Aqüícoles i Ambientals de Catalunya. (IEPAAC) de La Ràpita (Montsià)

Creació de reptes amb Litterati per grups d’edats anàlisis de dades per implementar mesures
Institut Collblanc de la Canonja (Tarragona)

Del servei comunitari al projecte de centre Anella Verda