Jornades Tècniques

Entre els dies 21 i 25 de febrer, l’Institut de l’Ebre celebrarà les seves Jornades Tècniques. Durant aquesta setmana el centre ha organitzat un centenar d’activitats pràctiques i tècniques relacionades amb els 29 cicles de formació que s’imparteix actualment a l’Institut.

La setmana de Jornades Tècniques té com a principal objectiu obrir les portes del centre a les empreses i a l’entorn social. A la vegada, aquestes jornades són una oportunitat per a l’alumnat, ja que les activitats que s’organitzen permeten una millora de l’experiència formativa i un apropament al món laboral.

A l’acte inaugural hi intervindrà Ramon Balaguer, productor i realitzador del programa “El cazador de cerebros” i a la cloenda participarà del Director General d’Innovació i Emprenedoria del Departament d’Empresa i treball, el Senyor Lluís Juncà.

Dilluns 21, dia de la tecnologia on destaca el nou cicle formatiu “CFGS Realització de projectes d’audiovisuals i espectacles” Refrigeració líquida en PC

Dimarts 22, dia de l’eficiència i sostenibilitat. Pla de mobilitat de l’ajuntament de Tortosa i pràctiques de vehicles elèctrics a dues rodes. Plastic-free wold.

Dimecres 23, dia de l’emprenedoria. A destacar la relació del Vivers d’empreses amb l’Institut. Experiències del grup Bon Preu

Dijous 24, English day amb experiències del món empresarial, exalumnes i tallers en anglès.  Elevator pitch context.

Divendres 25, dia del’empresa “Oportunitats dels mercats de les Terres de l’Ebre i els Països Baixos”

El context de pandèmia actual els actes i tallers s’han adaptat a les mesures de prevenció que, des de l’inici de curs, s’han implantat al centre per evitar la propagació de la Covid-19.