Tallers per a instituts

El Departament de Joventut posa en marxa un projecte per a treballar el gènere i les violències masclistes a les aules, l’anomenat Revoluciona el gènere.

Té com a objectiu sensibilitzar i conscienciar a l’alumnat en matèria de gènere i l’abordatge de les violències masclistes a partir de tallers dinàmics i participatius. Concretament, es volen realitzar 3 sessions de 2 hores per grup, fent abans una trobada informativa amb el claustre i una reunió amb els tutors i les tutores.

A més, si el centre ho sol·licita, es poden organitzar sessions formatives de sensibilització amb el professorat i/o amb les famílies així com es pot facilitar assessorament per organitzar accions amb l’alumnat.

[+] info

INSCRIPCIONS