Setmana europea del codi

La Code Week de la UE és una iniciativa que ajuda a desenvolupar la creativitat, el pensament crític, habilitats per a la resolució de problemes i fomenta el treball col·laboratiu del vostre alumnat.

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital fa la proposta d’organitzar una activitat a l’aula i compartir la idea amb altres docents del centre educatiu:

Un taller presencial.
Una lliçó amb els alumnes.
Un seminari web.

L’activitat la podeu realitzar al llarg de tot el curs escolar i pot ser sobre pensament computacional, codificació, robòtica…  per exemple, jocs o animacions amb Scratch, mapes interactius utilitzant Makey Makey, activitats de robòtica, projectes de tinkering relacionats amb la metodologia STEAM, etc.

La web de la  Code Week ofereix una sèrie de materials i de recursos que us ajudaran a planificar l’acció.