Sessions divulgatives

La 29a edició de La Marató de TV3 es farà el 20 de desembre i estarà dedicada a la Covid-19. Com en totes les edicions, desplegarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització social en benefici de la recerca i, dins de la promoció social prèvia a la Marató.

A l’octubre comença la campanya de difusió amb les sessions divulgatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. Aquestes, seran impartides per professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic, que ha estat contrastat i avaluat pel grup de professionals que ens ha assessorat.

Seguint els protocols i mesures de prevenció, enguany les xerrades es faran mitjançant una plataforma virtual, que permetrà una comunicació directe i interactiva amb els alumnes.

L’objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

La campanya de divulgació, amb aquestes sessions, començarà el 13 d’octubre i finalitzarà el 20 de desembre.
A qui s’adrecen?

• Les sessions estan adreçades principalment als alumnes de 12 a 18 anys de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius.

Els centres poden triar el dia i l’hora dins el període que anirà des del 13 d’octubre fins al 20 de desembre, de dilluns a divendres, de 08.00 h a 20.00 h.

Cada sessió té una durada de 60 minuts.

Inscripcions

• Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de: sessions_divulgatives@ccma.cat o bé al telèfon 93 552 74 98.

+[info]

• Els centres que estiguin interessats a fer una activitat han de donar-se d’alta a http://www.tv3.cat/marato/activitats_populars o bé contactar amb la Fundació La Marató al telèfon 93 444 48 33.