Projectes de centre

Obra d’Amadeu Pallarès Lleó
Apadrinem el nostre patrimoni
Escola Haume II El Perelló

L’apadrinament l’ha realitzat el grup d’alumnes de 5è del centre, que fent una tasca de recerca vinculada al currículum escolar, entorn de l’element apadrinat, així com també tasques relacionades amb la seva protecció i difusió.
Concretament les activitats aniran encaminades a conèixer i donar a conèixer el mural sobre la història del nostre poble realitzat pel Sr. Amadeu Pallarès al pati de l’escola vella.

Objectius

Promoure el coneixement d’Amadeu Pallarès com a element de patrimoni cultural del nostre poble.
Utilitzar aquest element cultural com a recurs didàctic.
Facilitar eines metodològiques que permetin un aprenentatge competencial.
Ajudar a desenvolupar en el nostre alumnat el sentit de vinculació i pertinença al territori.
Contribuir a la cohesió social dins de la comunitat educativa i en la societat.
Participar de forma cooperativa en la recuperació i difusió de l’obra d’Amadeu Pallarès.

+[info]